رویدادها آرشیو خبر ها
آبرو ریزی لباس های پیش از بازی یوونتوس

آبرو ریزی لباس های پیش از بازی یوونتوس

 

انتقاد از لباس‌های طراحی شده کمپانی آدیداس برای فصل 2019‐2020 باشگاه یوونتوس همچنان ادامه دارد و موافقان و مخالفان البسه این تیم در فضای مجازی در خصوص دلایل و دیدگاه‌هایشان در مورد طراحی کیت‌های یووه به بحث و گفتگو می‌پردازند.

 

یکی از مناقشه‌برانگیز ترین کیت‌های یوونتوس به لباس‌های صورتی و مشکی این تیم که مخصوص گرم‌کردن بازیکنان پیش از بازی‌ها است، اختصاص دارد. این طرح که در هنگام رونمایی در اوایل ماه ژوئن (اواسط خردادماه) محصول همکاری مشترک میان کمپانی آدیداس و سازمان «Parley for the Oceans» معرفی شد، تلفیقی از رنگ‌های سیاه و صورتی دارد و به گفته شرکت آدیداس ساخته شده از پلاستیک‌های جمع‌آوری شده توسط فعالان محیط زیست در اقیانوس‌های منجمد شمالی و جنوبی، آرام، هند و اطلس و بازیافت آنها توسط این شرکت معتبر آلمانی است.

 

باشگاه یوونتوس در روز رونمایی از این لباس، با استقبال از طراحی البسه پیش‌ از بازی بازیکنان در فصل بعد، در پیامی عنوان کرد: ما در کنار یکدیگر می‌توانیم هر چیزی را تغییر دهیم؛ طرح جدید لباس یوونتوس با هدفی مشخص و با پیامی مشترک برای یادآوری وظیفه انسان‌ها در قبال اقیانوس‌ها طراحی شده است.

 

 

ESPN در گزارشی با اشاره به کیت‌های کمتر دیده شده باشگاه‌های معتبر اروپایی، این لباس‌های یووه را به عنوان یکی از زشت‌ترین کیت‌های تولید شده برای فصل جدید دانسته و در دسترس دید نبودن این طراحی‌ها در نظر بسیاری از هواداران را یک شانس بزرگ برای بیانکونری دانسته است.

 

در نظرسنجی که این رسانه آمریکایی در مورد این لباس از بینندگانِ طرفدار یوونتوس خود پرسیده، بیش از 73 درصد شرکت‌کنندگان گزینه 1 و 27 درصد نیز به شماره 2 رأی داده‌اند. (در این نظرسنجی تا لحظه تنظیم این گزارش بیش از 8 هزار نفر شرکت کرده بودند.)

 

نظرتان راجع به کیت زمان تمرین (گرم کردن) یوونتوس چیست؟

 

1 ― پول هم بهم بدید حاضر نیستم اینو بپوشم!

 

2 ― قیمت یک لباس فقط 59.95 یوروئه؟ من دو تا می خوام!

 

به عقیده این شبکه تلویزیونی؛ ‌این کیت‌های عجیب و غریب یوونتوس که برای فروش در فروشگاه‌های اینترنتی 59.95 یورو قیمت‌گذاری شده‌اند، طبق آخرین استعلامی که خبرنگار این رسانه از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین انجام داده، پایین‌ترین میزان فروش را داشته‌اند؛ آماری که می‌تواند در ادامه برای بخش اقتصادی باشگاه یوونتوس که برای فروش تعداد مشخص از کیت‌هایش برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های خاصی دارد مشکل‌ساز و حتی از کمپانی آدیداس خواستار توضیح و ارائه طرحی جدید شود.

 

گفتنی است لباس پیش از تمرین یووه در کنار خود رقیبانی از باشگاه‌های پی‌اس‌جی (کمپانی نایک) ، رئال‌مادرید (کمپانی آدیداس) ، منچستر سیتی (کمپانی پوما) و تاتنهام هاتسپر (کمپانی نایک) را نیز می‌بیند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: